Tytuł Herosa Edukacji nie jest nagrodą za stopnie czy osiągnięcia akademickie, ale za serce, zaangażowanie i pracę na rzecz innych. To uczniowie i nauczyciele, którzy swoją codzienną postawą udowadniają, że edukacja to nie tylko książki, ale przede wszystkim ludzie, ich pasje i solidarność.
Buszka Hanna
Kandydatkę cechuje: aktywność społeczna, otwartość i empatia, ekologia i troska o otoczenie. Jest liderem pozytywnych zmian. Inspiruje, motywuje, pomaga. Zachęca innych do aktywności, działa w samorządzie uczniowskim, wspiera integrację szkolnej społeczności. Dobrze zorganizowana. Inicjuje projekty społeczne, integruje ludzi, promuje postawy prospołeczne w szkole i poza nią. Inicjatywy kandydatki: aktywne przerwy, zakup stołu do ping-ponga, obchody Dnia Ucznia – 21 marca.
Gajewski Tymoteusz
Uczeń wykazuje ogromną inicjatywę i chęć działania – uczestniczy we wszelkich projektach szkolnych, akcjach charytatywnych, szeroko dokumentuje wydarzenia szkolne jaki lokalne. Jest inicjatorem nowych pomysłów związanych z wizerunkiem szkoły w social mediach, na terenie miasta i powiatu. Zaangażowany w działania integrujące społeczność szkolną. Potrafi mobilizować grupę do wspólnego działania. Jego film przeciwko hejterom i hejtowi jest szeroko popularyzowany w mediach.
Malcharczyk Rozalia
Kandydatkę cechuje: otwartość i empatia, aktywność społeczna, pomoc koleżeńska i troska o otoczenie. Jest zawsze na wyciągnięcie ręki! Zawsze można na nią liczyć, jest koleżańska, pomocna. Ceniona w szkole i poza nią. Często wychodzi z inicjatywą. Każde jej działanie cechuje profesjonalizm, dojrzałość i wyjątkowa kultura osobista. Potrafi porwać za sobą całą społeczność szkolną. Inicjatywy kandydatki: akademie, granty, projekty językowe, aktywne przerwy, dni tematyczne, gry językowe, debaty.
Mandrysz Emilia
Kandydatkę cechuje: aktywność społeczna, pomoc koleżeńska, otwartość i empatia, ekologia i troska o otoczenie. Angażuje się w akcje charytatywne, wolontariat, zbiórki na rzecz potrzebujących. Zaraża pasją do śpiewu, energiczna, uśmiechnięta. Inicjuje projekty społeczne, integruje ludzi, promuje postawy prospołeczne w szkole i poza nią. Dba o atmosferę w szkole. Inicjatywy kandydatki: wieczory filmowe, zbiórka ekologicznych przetworów, kiermasz szkolny.
Miś Adam
Uczeń propaguje ważne tematy dotyczące wartości wg., których żyją młodzi ludzie, zagrożeń związanych z internetem i hejtem. W swoją działalność społeczną skutecznie angażuje młodzież i społeczność lokalną. Dba o atmosferę w szkole, pomaga nowym uczniom, przeciwdziała wykluczeniu i dyskryminacji. Współdziała w swoich inicjatywach ze służbami, aby szybko i sprawnie działać i udzielać wsparcia. Angażuje się w akcje charytatywne, wolontariat, zbiórki na rzecz potrzebujących.
Szewczyk Jakub
Uczeń inicjuje projekty społeczne, integruje ludzi, promuje postawy prospołeczne w szkole i poza nią. Wspiera rówieśników w trudnych chwilach, organizuje akcje wsparcia, np. przeciwdziałające wykluczeniu społecznemu. Dba o atmosferę w szkole, pomaga nowym uczniom, przeciwdziała wykluczeniu i dyskryminacji. Jest inicjatorem, pomysłodawcą oraz organizatorem meczy i rozgrywek sportowych międzyklasowych w ramach imprez okolicznościowych.
Śmieja Justyna
Kandydatkę cechuje: aktywność społeczna, pomoc koleżeńska, otwartość i empatia, umiejętność promowania wartości edukacyjnych. Świetna organizatorka, zgodna, pomocna, koleżeńska, empatyczna, kreatywna, promotorka czytelnictwa w klasie i szkole, inspiruje rówieśników i zachęca ich do pracy na rzecz szkoły i środowiska. Inicjatywy kandydatki: przedsięwzięcia teatralne, współtwórczyni pomysłów przedstawień prezentowanych dla szkoły i w RCK dla społeczności lokalnej.