Uczymy się i doświadczamy
- Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014-2020
- Oś priorytetowa: II. Cyfrowe śląskie
- Działanie 2.1. Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych
Miasto Rydułtowy
Produkty:
- Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 szt.
- Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie – 1 szt.
- Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie – 240 osób
- Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne – 1 szt.
- Rezultaty:
- Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 szt.
- Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych – 1 szt.
- Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu – 220 osób
Projekt "Uczymy się i doświadczamy" ma na celu wyrównanie szans edukacyjnych uczniów mających trudności edukacyjne, osiągających słabsze wyniki w nauce oraz rozwijanie zainteresowań uczniów w zakresie kompetencji kluczowych, jak również przedmiotów przyrodniczych, poprzez realizację dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i realizację ciekawych zajęć pozalekcyjnych i zajęć poza szkołą oraz prace metodą eksperymentu poprzez przeprowadzenie od września 2019 r. do czerwca 2021 r. programu zajęć rozwijających i dydaktyczno - wyrównawczych dla 240 uczniów klas I-VIII. Planuje się zajęcia w ciągu 2 lat szkolnych.
Realizatorem projektu jest: MIEJSKI ZESPÓŁ OBSŁUGI PLACÓWEK OŚWIATOWYCH oraz SZKOŁA PODSTAWOWA NR 3 IM.ARKI BOŻKA.
- środki Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego: 905 566,10 zł (w tym Miasto Rydułtowy: 498 123,25 zł)
- środki budżetu Miasta Rydułtowy: 159 805,78 zł (w tym Miasto Rydułtowy: 87 904,10 zł)
Lokalizacja
- Przejdź do - strona Poprzednia
- Przejdź do - strona Następna
- Pobierz artykuł w formie pliku Pdf
- Drukuj treść tego artykułu
- Powrót do poprzedniej strony